O KOKOszulce na łamach magazynu OOH Magazine

OOH Magazine to najpopularniejszy w branży magazyn o szeroko pojętej reklamie. Systematycznie dostarcza najnowsze informacje z zakresu reklamy, specjalistyczne publikacje oraz regularnie aktualizuje katalogi firm i oferty z rynku reklamowego.

I to właśnie w OOH Magazine zadebiutowały nasze wyjątkowe trampki z nadrukiem. A o personalizowanym obuwiu opowiada Prezes Zarządu BK PRO Sp. z O. O., założyciel marki KOKOszulka, autor zamysłu trampek personalizowanych, nasz WÓDZ – Karol Boba.

Cały wywiad dostępny poniżej:

 

 

Gadżet, który się nosi! | Karol Boba, KOKOszulka.pl

O wyjątkowej roli trampek jako innowacyjnego gadżetu reklamowego, procesie produkcyjnym i możliwościach personalizacji, a także innych propozycjach w ofercie firmy opowiada Karol Boba, właściciel KOKOszulka.pl.

O co chodzi z tymi trampkami? Dlaczego to taki wyjątkowy gadżet reklamowy?
Trampki personalizowane są bez wątpienia produktem innowacyjnym i za każdym razem wywołują tzw. „efekt WOW”. To co je wyróżnia na tle innych gadżetów, to możliwość dowolnej i samodzielnej personalizacji, właściwie bez żadnych ograniczeń. Na takim trampku możemy nadrukować logotyp, własne zdjęcie lub inną grafikę. Z dumą mogę również dodać, że nasze trampki otrzymały nagrodę publiczności w konkursie Super Gift 2019 na ubiegłorocznych targach FestiwalMarketingu.pl oraz pierwsze miejsce w kategorii „najlepszy gadżet reklamowy powyżej 100 zł”. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie i utwierdza nas w przekonaniu, że trampki są zdecydowanie strzałem w dziesiątkę. A poza tym każdy kto ogląda nasze trampki, uśmiecha się pod nosem i chce wiedzieć, jak my to robimy.

No właśnie, a jak to robicie? Czy to prosty w przygotowaniu produkt?
Nie, nie jest to łatwe i w dodatku dość czasochłonne. Przygotowanie takich trampek wymaga sporej wprawy, ponieważ nadruk wykonujemy na gotowym bucie. Jednak po zrealizowaniu sporej już liczby zamówień, mogę śmiało stwierdzić, że proces realizacji opanowaliśmy już do perfekcji.

Jak wygląda proces produkcyjny takich trampek?
Trzeba je odpowiednio przygotować. Duże znaczenie ma sam projekt nadruku – jeśli jest to sam logotyp, to proces realizacji przebiega szybciej i sprawniej. Jeśli jednak nadruk jest zaprojektowany na całej powierzchni buta, wówczas takiego trampka musimy odpowiednio zabezpieczyć. Zawsze używamy specjalnego impregnatu, aby nadruk był trwały. Jako ciekawostkę dodam, że testowaliśmy kiedyś trwałość nadruku i wypraliśmy trampki kilkadziesiąt razy w pralce. Nadruk tylko delikatnie wyblakł. Mogę zatem śmiało stwierdzić, że nadruk jest trwały.

Ile par trzeba zamówić, aby doszło do realizacji?
Aż… jedną. Dzięki nowoczesnej technice druku cyfrowego nie musimy wprowadzać minimalnej ilości zamówienia, aby sprzedaż była opłacalna.

 

 

W jaki sposób można zaprojektować trampki?
Mamy do tego specjalny konfigurator. Jest to bardzo rozwinięte technologicznie narzędzie, a przy tym równie proste w obsłudze. Na początku wybieramy model obuwia, który chcemy zaprojektować i przechodzimy do konfiguratora. Następnie, po kolei wybieramy strony buta, na których projektujemy nadruk. Możemy wybrać grafiki z naszej dostępnej bazy Clipartów czy z banku zdjęć lub wgrać własną grafikę. Grafiki można dowolnie edytować, ściągnąć tło, zmieniać kolory. Mamy mnóstwo dostępnych czcionek i narzędzi do ich edycji. W przypadku trampek, które mają być po prostu gadżetem reklamowym, zwykle klienci proszą o umieszczenie logotypu marki.

Czy klienci chętnie korzystają z konfiguratora?
Wielu klientów, gdy słyszy, że trampki trzeba sobie samodzielnie zaprojektować, z góry stwierdza, że nie wiedzą jak. Oczywiście w przypadku takich osób, zawsze chętnie pomagamy i czasami nawet wykonujemy projekt. Na szczęście, wielu z nich udaje się przekonać, aby podjęli próbę zaprojektowania i ostatecznie okazuje się, że nie jest to w ogóle trudne, a nawet jest to ciekawa i kreatywna zabawa. Wiele razy też słyszałem zachwyty nad naszym konfiguratorem oraz niedowierzanie, że istnieje tak genialne narzędzie i do tego tak proste i intuicyjne w obsłudze.

Czy w swojej ofercie macie tylko trampki?
Oczywiście, że nie. Cały czas pracujemy nad tym, aby w naszej ofercie każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Systematycznie poszerzamy asortyment o nowe produkty do personalizacji. Naszymi dominującymi produktami są zdecydowanie trampki oraz klasyczne t-shirty, ale popularne są również bluzy, koszulki polo czy bluzki. Rozwijamy ofertę o różnego rodzaju akcesoria, np. plecaki, czapeczki z daszkiem czy skarpetki. Pracujemy również nad wprowadzeniem pełnej oferty odzieży dla dzieci. Ponadto, nie zamykamy się wyłącznie na nasz dostępny asortyment. Jeśli zgłosi się do nas klient, który ma nietypowe oczekiwania, wówczas szukamy dla niego odpowiedniego produktu, który po wstępnej akceptacji testujemy i jeśli wszystko jest w porządku, realizujemy. Nie mamy ograniczeń.

Kto może zaprojektować u Was trampki?
Każdy. Obsługujemy zarówno klienta detalicznego, jak i firmowego.

Rozmawiał Robert Załupski

 


źródło OOH Magazine

 

Link do całego numeru online https://pub.oohmagazine.pl/OOH/OOH149.pdf

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *